Administrátor/ka kanceláře - 20 hodin/týden Praha

Požadavky

* Min. 1 rok praxe na administrativní či obdobné pozici.

* Pokročilá znalost práce na PC, zejména MS Office (Outlook, PowerPoint, Excel, Visio, SharePoint).

* Orientace ve standardních administrativních procesech a postupech.
*
Zkušenost s koordinací externích akcí a marketingovou podporou výhodou.
*
Praxe v korporátním prostředí a vysokoškolské vzdělání v oboru administrativy/obchod výhodou.
* Výborné organizační a koordinační schopnosti.

* Skvělé komunikační dovednosti.
* Výborná znalost češtiny i angličtiny (slovem i písmem).

Náplň práce

Hledáme spolehlivého a organizačně zdatného člověka na pozici Administrátor/ka kanceláře, který/á bude poskytovat podporu vedení společnosti, HR manažerovi a dohlížet na chod kanceláře.

Máte již zkušenosti z obdobné pozice a můžete docházet na 4 hodiny denně? Pak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.

Náplň práce:


* Zajištění plynulého chodu kanceláře a její plné funkčnosti.

* Samostatné vedení projektů svěřených ředitelem nebo HR oddělením.
*
Komunikace uvnitř i vně firmy.

* Organizace a koordinace schůzek a akcí dle pokynů.

* Spolupráce s dodavateli a podpora při vytváření a správě smluv.

* Plánování a koordinace služebních cest zaměstnanců.

* Komunikace s návštěvníky.

* Zpracování faktur.
*
Plnění dalších podpůrných a ad hoc úkolů dle potřeby.

Nabízíme

* Flexibilní pracovní doba


* 5 týdnů dovolené

* Sick days

* Stravenky

* Cafeteria systém

* Podpora dalšího profesního vzdělávání

* Jazykové kurzy

* Občerstvení na pracovišti

* Bonus za doporučení nového zaměstnance

* Příspěvek na penzijní připojištění

* Sleva na produkty a služby společnosti

Praha

20000 Kč za měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Praha

Kontakt

Grafton Recruitment s.r.o.


Kontaktní osoba:

Tel: (+420) 242 456 650
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line