Obchodní referent/ka s AJ a NJ Brno

Požadavky

Co od Vás očekáváme?

* Pokročilou znalost němčiny a angličtiny – jazykové znalosti budou ověřeny během pohovoru
* Znalost práce s PC, zejména s balíkem MS Office
* Praxe je výhodou, nikoliv podmínkou – vše Vás rádi naučíme
* Přehled v oblasti mezinárodního obchodu, ekonomiky či prodeje je vítaný, ale není nutný.

Náplň práce

Co bude Vaším každodenním úkolem?

* Zpracovávat objednávky od zákazníků.
* Komunikovat se zákazníky – především e-mailem, ale i telefonicky.
* Udržovat databáze (produkty, zákazníci apod.) v pořádku.
* Expedovat a fakturovat zakázky (v systému MS Business Central – rádi Vás zaškolíme).
* Připravovat podklady pro obchodníky (ceníky, nabídky apod.).
* Řešit administrativu spojenou se zákazníky (vyplňování formulářů a podobné záležitosti).
* Zpracovávat vratky a reklamace.

Nabízíme

Co Vám nabízíme?

* Kompletní zaškolení a podporu od zkušeného týmu
* Přátelské pracovní prostředí.
* Příležitost růst a získat cenné zkušenosti v oblasti zákaznické péče i obchodu
* Stravenky
* Občerstvení na pracovišti
* Flexibilní odchody (musí však být splněný měsíční fond)
* Příspěvek na dovolenou dle odpracovaných let
* Zajímavé firemní akce několikrát do roka

Brno

od 30 000Kč



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Brno

Kontakt

APROFES, s.r.o.


Kontaktní osoba:
Markéta Konečná
Tel: 420774247445 420774247445
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line