Office manager/ka (až 45.000 Kč) #2423 Brno

Požadavky

• Perfektní organizační schopnosti – Umíš si udělat pořádek v záležitostech a zvládáš různé úkoly najednou
• Samostatnost a iniciativa – Rádi bychom někoho, kdo přichází s vlastními nápady, zjednodušuje věci a nebojí se přijmout odpovědnost
• Komunikační dovednosti – Dokážeš jasně a srozumitelně komunikovat a vyřešit i náročné situace s klidem a profesionalitou
• Diskrétnost a loajalitu – Umíš se chovat s ohledem na citlivé informace a vždy jednáš ve prospěch týmu
• Práce s PC a moderními aplikacemi: MS Excel, PowerPoint, a pokud používáš AI, je to velké plus

Náplň práce

• Zajistíš hladký průběh schůzek, meetingů a projektů – prostě všeho důležitého
• Budeš tváří firmy – v kontaktu s týmem QPAG, partnery i klienty. Vždy profesionálně, vždy s úsměvem
• Předvídáš potřeby a řešíš úkoly dřív, než si o ně někdo řekne
• Pomůžeš vedení firmy mít vše pod kontrolou a být o krok napřed
• Administrativa, objednávání potřeb, organizace akcí, správa firemní pošty – zkrátka vše, co dělá z kanceláře příjemné místo k práci

Nabízíme

• Moderní kanceláře v designovém centru Kaštanová v Brně
• Růst spolu s námi – jak se budeš rozvíjet ty, bude růst i naše firma
• Fajn partu lidí, kteří se navzájem znají a podporují
• Skvělý balíček benefitů – 20 dní dovolené, stravenky, penzijní připojištění, 2 sick days, Cafeteria, jazykové kurzy.
Zní to jako příležitost pro tebe?
Pošli nám svůj životopis a pár vět o tom, proč právě ty jsi ten správný člověk pro tuto roli. Pojď s námi tvořit tým, který drží šéfa vždy v nejlepší kondici!

Poznámka

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka, office manager, administrativní pracovník, administrativní podpora, lektor, pracovník back office, práce v kanceláři, sekretářka, administrativa, práce v kanceláři Brno, práce Brno, administrativa, obchodní asistent, referentka…
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Brno

40000 - 45000 Kč za měsíc



Nabídka je zařazena v kategoriích:

Nabídka zaměstnání v oboru Administrativa
Nabídka zaměstnání v oboru Bankovnictví a finanční služby
Nabídka zaměstnání v oboru Obchod-prodej


Nabídka je zařazena v regionech:

Nabídka zaměstnání v regionu Brno

Kontakt

Jobs Contact Personal, s.r.o.,


Kontaktní osoba:
Dominika Jechová
Tel: 602 642 915
E-mail: zaslat email

Odpovědet na inzerát on-line