Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá prodejem kovoobráběcích nástrojů, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Asistent/ka jednatele / Obchodní referent/ka.
Vaše náplň práce:
* Vedení a zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře (včetně vyřizování pošty, přijímání a vítání hostů, evidence docházky apod.)
* Komunikace s centrálním evropským skladem v Belgii a výrobním závodem v Japonsku
* Koordinace logistiky
* Práce s firemním informačním systémem GAL6 (budete zaškoleni)
* Další ad hoc úkoly
* Pracovní doba: pondělí–pátek, 8:00 – 16:30h
Očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Alespoň 3 roky zkušeností v administrativě, obchodu nebo zákaznickém servisu
* Anglický jazyk na dobré komunikativní úrovni (zejména písemná, občasná telefonická komunikace se zahraničím)
* Dobrou znalost práce na PC (MS Office, interní systém GAL6)
* ŘP sk. B – výhodou
* Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
* Chuť se učit novým věcem
* Časovou flexibilitu
* Dobré organizační schopnosti a proaktivní přístup k práci
Nabízíme:
* Zázemí stabilní společnosti, příjemné a neformální prostředí
* Podporu od zkušených kolegů
* Práci na HPP, plný úvazek – smlouvu na dobu určitou 2,5 roku (náhrada za mateřskou dovolenou)
* Nástupní mzdu 42 000 Kč – 46 000 Kč (dle Vašich zkušeností), navyšování mzdy k novému roku
* Roční bonusy dle výsledku hospodaření společnosti
* 25 dní dovolené, 3 sick days
* Stravenkový paušál
* Notebook, telefon
* Kanceláře: Brno – Slatina (bezproblémové a zdarma parkování před kanceláří společnosti)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Asistent/ka jednatele / Obchodní referen/ka Brno
Požadavky
Brno
42000 - 46000 Kč/měsíc
Nabídka je zařazena v kategoriích:
Nabídka zaměstnání v oboru AdministrativaNabídka zaměstnání v oboru Obchod-prodej
Nabídka zaměstnání v oboru Služby
Nabídka je zařazena v regionech:
Nabídka zaměstnání v regionu BrnoOdpovědet na inzerát on-line
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Brigády
- Ekonomika
- Informační technologie
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a media
- Obchod-prodej
- Řemeslo a umění
- Služby
- Stavebnictví a reality
- Strojírenství
- Technické profese
- Telekomunikace
- Výroba, průmysl a energetika
- Zdravotnictví a farmacie
- Ostatní
- Chemie a potravinářství
- Právní služby
- Vzdělávání, věda a vývoj
- Zemědělství, lesnictví a ekologie
- Personalistika a lidské zdroje
- Gastronomie a pohostinství
- Kvalita a kontrola jakosti
- Cestovní ruch a ubytování
- Elektrotechnické profese
- Manuální a dělnické profese
- Ostraha a bezpečnost
- Státní správa